NovicHrdina získá +1 k metamagii na začátku každého bojového kola, a to až do 3. Magie hrdiny se zvyšuje o metamagii. Když metamagie dosáhne hodnoty 3, úroveň sesílaných kouzel hrdiny se zvýší na úroveň novice. ExpertMetamagie má limit na hodnotě 5. Když metamagie dosáhne hodnoty 5, úroveň sesílaných kouzel hrdiny se zvýší na úroveň experta. MistrMetamagie má limit na hodnotě 10. Když metamagie dosáhne hodnoty 10, úroveň sesílaných kouzel hrdiny se zvýší na úroveň experta. VelmistrVyžaduje: jednu dovednost z úrovně Metamagie Mistr. |
Magický katalyzátor
Každé kouzlo, které hrdina sešle, zvyšuje metamagii o 1. |
Magické zaměřování
První útok malé pyramidy v bojovém kole zvyšuje metamagii o 1. |
Magický štít
Na začátku každého bojového kola VŠECHNY přátelské jednotky získají tajemný štít, který absorbuje poškození rovné 2 krát metamagie. |
Magická genialita
Bonus metamagie k hrdinově magii je dvojnásobný. |
Magické zmocnění
Než je přátelská jednotka poprvé zasažena v boji zblízka, nepřátelská jednotka obdrží 1 poškození základní magií krát hodnota metamagie za každou jednotku v přátelské skupině. |
Magické sladění
Metamagie zvyšuje obranu a iniciativu přátelských jednotek. |
Magické zesílení
Magické poškození způsobené nepřátelským jednotkám se zvýší o 1 procentní bod za každý bod v metamagii. |
Dovednosti |
|---|
Síla
|
Frakce |
Copyright© DeadKarlos (27.2.2014) | SysAdmin: Night Storm